خرید و فروش سگ ژرمن شپرد

پرورش تخصصی سگ ژرمن شپرد : هر انچه که باید از نژاد سگ ژرمن شپرد بدانید

خرید و فروش سگ ژرمن شپرد

پرورش تخصصی سگ ژرمن شپرد : هر انچه که باید از نژاد سگ ژرمن شپرد بدانید

خرید و فروش سگ ژرمن شپرد

خرید و فروش سگ ژرمن شپرد
پرورش تخصصی سگ ژرمن شپرد
تا چه حد با نژاد سگ ژرمن شپرد آشنایی دارید؟
سگ ژرمن شپهرد خوب چه خصوصیاتی دارد ؟
توله ژرمنشپرد اصیل از کجا تهیه کنیم ؟
به دنیای زیبای ژرمن شپرد ها خوش آمدید
علاقمندان به نژاد سگ ژرمن شپهرد با جان و دل مطالعه کنید .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تاریخچه نژاد سگ ژرمن شپرد

جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۰۷ ق.ظ

تاریخچه ژرمن شپرد

 

سگ ژرمن شپرد (German Shepherd Dog) یکی از معروف‌ترین سگ‌های دنیا است. چرا؟! در یک جمله، بخاطر هوش و توانایی بسیار بالایی که دارد. ژرمن شپرد که در دسته سگ‌های کار قرار می‌گیرد، شجاعت و از خود گذشتگی کم‌نظیری دارد. این سگ بطور شگفت‌انگیزی قادر به انجام هر کاری است و در بین نژاد های سگ به آچار فرانسه سگها معروف است . البته به شرطی که به خوبی او را آموزش دهید. سگ نژاد سگ ژرمن شپرد می‌تواند در خدمت نیروهای نظامی و پلیس قرار بگیرد، چوپانی کند، در عملیات نجات و جستجو شرکت کند، مواد مخدر را شناسایی کند و شاید مهم‌تر از همه این‌ها، دوست و همراه بسیار خوبی برای شما باشد.

تاریخچه سگ ژرمن شپرد : سگ چوپان آلمانی یکی از نژادهای اصیل آلمانی است که برای اولین بار در سال ۱۸۹۹ ثبت گردید. سگی باهوش، شجاع و مناسب برای کارهای مختلف از جمله گله داری، نگهبانی، راهنمای نابینایان، همراه خانواده، و جستجو و نجات است. 

سگ پلیس

 

به راحتی می‌توان آن را برای اهداف گوناگون اعم از سگ گله، سگ نگهبان ، سگ پلیس ، راهنمای نابینایان، ناجی و سگ ارتش تعلیم داد و نژاد ژرمن (chek) برای عملیات های جنگ جهانی دوم استفاده میشد به دلیل فرمان پذیری بالا و این نوع نژاد سگ به دلیل تغیرات ژنیتیکی به گونه حاصل شده است که در مواقع مختلف میتوانست خودش تصمیم به انجام کاری بگیرد یا از ان کار صرف نظر کند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی